Első Profi előadásom

Hétvégén volt alkalmam kisebb közönség előtt prezentálni az első profi előadásomat.

Ez persze nem azt jelenti, hogy eddig nem adtam elő, csupán annyit, hogy eddig nem volt profi, azaz nem volt tudatosan az előadóstílusoknak megfelelően megkomponálva maga az előadás. A korábbi prezentációimat, előadásaimat nevezhetjük inkább tájékoztatóknak.

Biztos kíváncsi vagy mitől változott meg az előadásmód, hogy mitől lettem hirtelen profi előadó.


Természetesen nem magamtól. Egy tréningsorozaton veszünk részt, amely sok hasznos új információval és szemléletmóddal ajándékoz meg minket az élet minden területén. Igen ez a Bánhidi Tréning, amely az önképzés mellett rengeteg vezetéstechnika, és a vezetővé vállashoz szükséges tudásanyaggal lát el minket. A most hétvégi tréning a prezentációról szólt.

Szombat esti házi feladatként kaptuk az általunk kihúzott témát. Nyilván nem  véletlen a téma sem, amit kap az ember.

Az én témám a példamutatás lett.

Mit ne mondjak, mikor nekiláttam elég nehezen indult be a gépezet, de a végére egy nekem is tetsző kis prezentáció kerekedett ki belőle. Így másnap reggel már alig vártam, hogy előadhassam a többieknek. 

Általában nem vágyom annyira a szereplésre, de most úgy éreztem, hogy azt amit tudok át kell adnom a többieknek. Kicsit olyan érzés volt, mint karácsonykor ajándékozás előtt (amikor tudod, hogy sikerült megfelelő ajándékot találni a szeretteidnek, és alig várod, hogy átadd)

Aztán eljött az idő, és én következtem, végre előadhattam. Nagyon élveztem, bár látszott, hogy azért még szükségem van egy kis gyakorlásra. De a mondanivalóm és a lelkesedésem a visszajelzések alapján is átment.

Viszont ami az után jött attól tényleg olyan volt, mint karácsonykor. Mikor megtapsoltak és én csak álltam kint és élveztem a tapsot, amikor az előző esti munkám gyümölcsét bezsebelhettem, és mindeközben láttam a többiek szemében a gratulációkat. Olyan volt mint mikor karácsonykor sikerül átadnod a tökéletes ajándékot, szíved minden szeretetével, majd a következő pillanatban te ugyanúgy megkapod azt a tökéletes ajándékot a másiktól ugyanazzal a nagy-nagy szeretettel

Csodálatos érzés volt. Egy kicsit el is érzékenyültem. Ritkán van nyáron is karácsony.

2 megjegyzés :

  1. Gratulálok nektek, szeptemberben találkozunk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, ez egy igazi profitól nagy elismerés :)

      Törlés