Magabiztosság

A minap úgy hozta az élet, hogy kórházban kellett töltenem egy kis időt. Miközben a folyosón ültem néztem az embereket. Arra lettem figyelmes, hogy az orvosok és a nővérek milyen magabiztosan viselkednek, és milyen magabiztosan válaszolnak a betegeknek.

Ez elgondolkodtatott és arra kellett rájönnöm, hogy a magabiztosság mennyire fontos az élet minden területén.

Mondjuk ha csak a szakmámat nézem, teljesen mindegy, hogy magán vagy vállalati megbízást kap az ember, ha bizonytalan és nem elég határozott a tervezésben úgy vélik, mintha nem értenél a dolgodhoz. Pedig lehet csak nem akarsz azonnal dönteni.


Most képzeld el, elmész az orvoshoz, elmondod a panaszod és ő ezután elkezd tanakodni, még ha magában is: tüdőgyulladás, vagy Tbc? De ha nem tudja biztosan eldönteni, akkor további vizsgálatokat kér, hogy egyértelműen kiderüljön, mindezt 100%-os határozottsággal és felelősség vállalással.

Ez a kis idő amit ott a folyosón töltöttem ráébresztett, hogy mennyire fontos e két dolog az én életemben is. Nem mintha eddig nem lettem volna magabiztos és nem vállaltam fel a felelősséget, de most már még jobban ezt fogom tenni és mindezt tudatosan

Mindenkit arra bátorítok, hogy legyen magabiztos, vállalja fel a felelősséget és nem utolsó sorban éljen tudatosan, bármi is a célja az életben. De ha éppen még nincs célja akkor tűzzön ki magának egyet, mert túl lehet élni az életet cél nélkül is de minek ha célokkal, magabiztossággal és felelősségvállalással sokkal nagyszerűbb élményeket szerezhetsz és csodásabb utat járhatsz be.

Ha érdekel, hogy én milyen úton járok és mi a célom, töltsd ki a kérdőívet, hogy fel tudjam venni veled a kapcsolatot.

A magabiztosság, az alapja minden nagy sikernek és eredménynek.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése